,, Religia care nu este la fel de veche precum Cristos şi Apostolii Săi, este prea nouă pentru mine.” – Joseph Hooke, apologet baptist englez .

Studiu Doctrinele Harului Suveran

Un răspuns

  1. mariechen

    Acest studiu biblic,este adevarata invatatura biblica,pe care mi-am insusit-o si eu prin studiul meu personal,cat si din predicile tinute in adunarea unde merg,din 84,apoi din carti,ale lui Spurgeon,si alti frati crestini germani(„darbisti).Ce sa mai spun?decat ca ma bucur din inima ca acum pot avea in mana o carte complecta in ce priveste cunostiintele mele,cu care am facut o sumedenie de pagini scrise fie pe bilete,fie in carnetele,fie prin biblie.Cu bucurie voi folosii aceasta carte in grupul cu surorile,cat si prin scrisori pe care le trimit in Ro.sau aici in G.Ce bine ar fii daca fiecare care isi spune ca este crestin,ar fii ca si crestinii din Berea,sa cerceteze orice invatatura ce vine asupra lor,sau se afla in ei insusi,ar ramane si ei in aceasta invatatura sanatoasa.Multa binecuvantare sa aduca acest studiu,acolo unde nu este cunoscut adevarul despre harul lui D-zeu.M.M.

    21 iulie 2011 la 09:05

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.